Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.
Pralnia dywanów ZAWSZE-CZYSTO przyjmuje zamówienia do realizacji według naszego cennika.
Pralnia pomimo dużego doświadczenia i stosowania wyselekcjonowanych maszyn i chemii nie gwarantuje zawsze całkowitego usunięcia plam z silnych barwników (np. moczu z wełny, mocnych barwników spożywczych, plam dopieranych domowymi sposobami, plam zapieranych nieodpowiednimi środkami chemicznymi, które mogą spowodować utrwalenie plam lub spalenie włókien)
PAMIĘTAJ, zapierając „domowo” plamy- nie wyciągniesz chemii którą wcierasz…Każdą chemie należy odessać i wypłukać a wcześniej odpowiednio dobrać chemię do danej tkaniny.
Każdy dywan i wykładzina przed całym procesem prania jest opisany numerem, zmierzony i często fotografowany, a w szczególności miejsca uszkodzone i plamy.
Na dywanach wykonanych z włókien polipropylenowych w miejscach intensywnie użytkowanych: ciągi komunikacyjne mogą pozostać przetarcia będące wynikiem uszkodzeń runa/piasek ścina runo dywanu.
Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu (Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany. Klient zleca czyszczenie takiego dywanu tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność) Dywany z klejonym spodem są przyjmowane warunkowo do prania.
Pralnia nie odpowiada za wady ukryte dywanu (wady konstrukcyjne ,wady dotyczące złego farbowania dywanu), w miejscu przegniłym od spodu dywan może ulec pęknięciu.
W przypadku stwierdzenia iż dywan może ulec zniszczeniu, Pralnia zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usług prania ww. dywanu
Ceny prania podane na stronie nie zawierają kosztów dostawy/transportu/ Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
Każdy dywan przechodzi 2-3 krotny etap prania. Trzepanie, odkurzanie, szamponowanie, pranie ekstrakcyjne-odkurzanie
Ceny zawarte w cenniku nie zawierają innych ukrytych kosztów.
Czas realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 4-7 dni roboczych od chwili przyjęcia dywanu.
Dywany odbierane są w naszej siedzibie lub naszym transportem w Poznaniu i najbliższych okolicach.
Reklamacje są przyjmowane do 48h od dostarczenia/wydania wypranego dywanu. Pralni przysługuje 7 dni na rozpatrzenie reklamacji. W przypadku przyjęcia reklamacji koszt przesyłki ponosi firma czysto.poznan.pl. W przypadku nie przyjęcia reklamacji koszty przesyłki ponosi klient.
Reklamacje realizujemy do 14 dni roboczych.
Zamawiając dodatkowe usługi typu impregnacja lub usuwanie roztoczy poinformuj przy oddawaniu dywanu do pralni lub u kierowcy.
Po 90 dniach od powiadomienia ( dzwonimy z naszego numeru firmowego dostępnego na stronach, piszemy sms, maile) o gotowych do oddania po praniu dywanach, w sytuacji całkowitego braku kontaktu-zostaną one zutylizowane.
Jak masz jakieś dodatkowe pytania to ZADZWOŃ:502-610-418